Squid Game gerçek oluyor: Abu Dabi'de ddüzenlenecek olan müsabaka iştirakçilerini bekliyor - HABER5HABER5

18 Ekim 2021 - 01:01

Squid Game gerçek oluyor: Abu Dabi’de ddüzenlenecek olan müsabaka iştirakçilerini bekliyor

HALİ HAZIRDA 300 KİŞİ BAŞVURDU Dünya çapında büyük ilgiyle izlenen Squid Game (Kalamar oyunu) isimli dizi baz alınarak Abu Dabi’de özel bir …

Son Güncelleme :

12 Ekim 2021 - 22:48

HALİ HAZIRDA 300 KİŞİ BAŞVURDU

Dünya çapında büyük ilgiyle izlenen Squid Game (Kalamar oyunu) isimli dizi baz alınarak Abu Dabi’de özel bir yarışma  düzenleneceği duyuruldu. Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki Kore Kültür Merkezi tarafından 12 Ekim’de yapılacak müsabakaya 30 kişi yarışacak. İki oturumda gerçekleşecek aktifliğe hali hazırda şimdiden 300 kişi başvurdu. 

“Squid Game” 17 Eylül’de online bir platformda yayımlandı ve ABD’de ziveye çıktı. Kore lisanında çekilen dizi, kendilerini önemli ekonomik zorluklar içinde bulan çaresiz insanları husus ediniyor.

Hiçbir çıkış yolu bulamayan 456 oyuncu, 45 milyar wonluk büyük ikramiyeyi kazanma umuduyla Koreli çocuk oyunlarından modellenen bir dizi ölümcül uğraşa katılıyor.

4 OYUN OYNANACAK

Merkezin aktiflik sayfası, dizide görülen altı oyundan dördünün aktiflik sırasında oynanacağını açıkladı. Bunlar, her ikisi de TikTok’ta trend yaratan “Red Light, Green Light” ve “Dalgona Candy” de dahil  olmak üzere, “Ddakji” (kağıt çevirme) ve misket oyunun oluşturuyor. 

Lakin, yarışta kazanan 45 milyar won yerine dizide görülen  yeşil eşofman verilecek. Merkezin oyunlarının iki saatlik, turnuva usulü oturumlarda yapılması bekleniyor ve elenen oyuncular, oyunların geri kalanını kenardan izleyebilecek.

MÜRACAATLAR BAŞLADI

Bununla birlikte BAE’nin “Squid Game” versiyonuna katılmak için müracaat yapmak isteyenlerin dizi hakkındaki temel bilgilerini test eden üç soru içeren bir form doldurmaları gerekiyor. 

BAE Kore Kültür Merkezi yöneticisi Nam Chan-woo, iştirakçilerin dizinin logosunu taşıyan tişörtler giyeceklerini, aktiflik çalışanının ise pembe daire, üçgen ve kare kostümler giyeceğini söyledi. 

Nam, “Tıpkı K-Pop’ın 2010’larda YouTube aracılığıyla dünya çapında popülerlik kazanması üzere, online yayıncılık platformların Kore üretimlerinin global olarak yayılması için bir kanal olacağını düşünüyorum” dedi. Nam, aktifliğin Kore kültürünü ve Korelilerin Birleşik Arap Emirlikleri halkına oynadığı çocukluk oyunlarını tanıtmak için düzenlendiğini de kelamlarına ekledi.

Öte yandan, “Squid Game” ateşi interneti kasıp kavurmaya devam ediyor ve daha evvel yaygın olan birtakım Kore oyunlarını ve atıştırmalıklarını global trendlere dönüştürüyor.
Son vakitlerde, dizinin oyunlarının biri oluşturan dalgona şekerleri üreten şirketler taleplere yetişemediğini açıkladı. Yeşil retro eşofmanlar da dünyanın pek çok mağazasında vitrinlerde yer almaya başladı.